Tez – tez belə ifadə eşidirik “ region müəllimləri “ , “ paytaxt müəllimləri “. “Tanıdaq” rubrikamızla bağlı olaraq fərqli regionlardan olan müəllimlərlə daha çox ünsiyyətdə olmağa başladım. Müəllimləri tanıdıqca , onlarla ünsiyyət qurduqca bir daha əmin oluram ki , müəllimliyin “ regionu “, “ paytaxti” olmur. Öz üzərində çalışan , daima yeniliklər axtaran məsuliyyətli insanlar hər sahədə yaşadığı yerdən asılı olmayaraq parlamağı bacarırlar. Bu günkü müsahibim gələcəyini çox parlaq gördüyüm Göyçay rayonu 5 nömrəli məktəbin müəllimi İlahə Aslanovadır.”Rubin.az” həmin müsahibəni təqdim edir;
Özünüzü təqdim edin .
Mən Aslanova İlahə Yasin qızı Göyçay rayonu 5 nömrəli məktəbin Azərbaycan dili və Ədəbiyyat müəllimiyəm
Müəllimlik fəaliyyətinizi nə dərəcədə uğurlu hesab edirsiz ?
İslam dünyasının ən gözəl simalarından biri olan Həzrət Əli demişdir : “ Mənə bir hərf öyrədənin köləsi olaram” Bu müəllimlik peşəsinin müqəddəsliyinin göstəricisidir. Bütün peşələrin təməl daşını da biz müəllimlər qoyuruq. Şükür Allaha ki , mən bu yolda uğurla addımlayıram.Şagirdlərimin göstərdiyi mükəmməl nəticələr , mənə olan sonsuz sevgiləri buna bariz nümunədir.
Təhsil sahəsində son beş ilin ən uğuirlu və uğursuz islahatını hansı hesab edirsiz ?
Mənim diqqətimi uğurlu islahatlar daha çox çəkib. Müəllimlərin Diaqnostik Qiymətləndirilməsinin keçirilməsini təhsilin keyfiyyətini yüksəltmək , müəllimlərin peşəkar inkişafını dəstəkləmək baxımından son beş ilin ən uğurlu islahatı hesab edirəm. Mənə görə bu məktəb müəllimlərinin oyanışı idi. Hazırda Sertifikasiya hazırlıqları gedir. Bu prosesi diaqnostik qiymətləndirmənin davamı hesab edirəm .
MİQ-dən kənar və saxta diplomlu müəllimlərin digər müəllimlərin hüquqlarına malik olmasını istəyərdizmi?
Təhsil sənədi nümunəvi olmayan , mövcud qaydaların tələblərinə uyğun olmayan MİQ-dən kənar və saxta diplomlu müəllimlərin digər müəllimlərlə eynihüquqlu olmasını dəstəkləmirəm. Nə qədər kəskin səslənsə də buna qarşıyam. Çünki müəllim ədalətli olmalıdır. Ədalətlilik prinsipindən yanaşsaq onların digər müəllimlərlə eyni hüquqa malik olması düzgün deyil.
Fikrinizcə uğurlu karyera nədir ?
Düşünürəm ki , uğurlu karyera sahibi olmaq istəyən insan üç şeyə diqqət etməlidir.
Nə istədiyini bilməlidir
İşinə , peşəsinə uyğun olaraq hər gün beynində gözəl motivasiya qurmalıdır
Rəqiblərinin təzyiqlərunu görməzdən gəlib daha da mükəmməl addımlar atmalıdır.
Repetitorluq edirsizmi? Şagirdlərin kütləvi repetitor hazırlığının qarşısının alınması mümkündürmü ? Ümumiyyətlə bu haqqda fikirləriniz maraqlı olardı.
Bəli , üç ildir ki, mən də repetitorluq edirəm. Repetitorluğun qarşısına qoyulan öhdəliklərin əsasını savad , səbr və məsuliyət təşkil edir. Bütün müəllimlər repetitor ola bilməz. Ancaq bütün repetitorlar müəllim olmalıdır. Bu sözümü bir ədəbiyyatçı kimi deyirəm və fikrimin də arxasındayam. Mənim atam Cəfərov Yasin rayonun ilk Əməkdar müəllimidir , ixtisasca riyaziyyatçıdır , çoxlu fəxri adları var , təhsillə bağlı bütün suallarımı mənə cavablndıran , öyrədən insandır , bununla yanaşı uzun illərdir repetitorluqla məşğul olur. Mən də repetitor kimi uğur qazanmaq üçün ondan bəhrələnmişəm.
Kütləvi repetitorluğun qarşısını almaq fikrimcə bu gün Azərbaycanda mümkünsüzdür. Düzdür bizdə də xaricdəki kimi təmayül sinifləri yaradılıb . Lakin onları dah fərqli , ciddi tələblərlə təşkil etmək , orada dərs deyən müəllimləri xüsusi seçmək lazımdır ki , effektiv olsun. Həm də düşünürəm ki , əməkhaqqı müəllimlərdə elə olmalıdır ki , onlar repetitorluğa yönəlməsin və bütün enerjisini , gücünü məktəbə qoya bilsin. Açığı çox istiyərdim repetitorluq hazırlığı kütləvilikdən çıxsın , ancaq bu gün üçün bunu real hesab etmirəm. Sözün düzü mən bu gün repetitorluğumla fəxr edirəm. Cavablar çıxan zaman şagirdlərim mənə zəng edib ballarını deməsi məni çox sevindirir. İki illik , bir illik əziyyətimin bəhrəsini görmüş oluram.
Müəllimin vəzifə funksiyalarına nəyi əlavə edərdiz və ya sizcə hal- hazırda mövcud olan funksiyalardan hansını müəllim etməməlidir ?
Müəllim öz tədris etdiyi fənni sevməlidir , şagirdlə öz arasında səmimiyyət qurmalıdır , şagirdin həm sevgisini , həm güvənini qazanmalıdır. Hər gün qarşısındakı şagirdləri təəccübləndirməyi baçarmalıdır. Uşaqlar fikirləşməlidirlər ki , görəsən müəllim bu gün bizə hansı üsulla dərs keçəcək , hansı motivasiya ilə dərsə başlayacaq. Müəllim şagirdə bir subyekt kimi yanaşmalı , onun müstəqil fikir söyləməsinə zəmin yaratmalıdır. Günümüzün şagirdləri müasir texnologiya əsrinin uşaqlarıdır , onların fikirlərinə hörmətlə yanaşmalıyıq. Mən etiraf edim ki , bəzən elə mükkəmməl dünyagörüşünə , fərqli fikirləri olan şagirdlərlə rastlaşıram və mən də onlardan öyrənirəm.
Bəzən məktəblərdə müəllim- rəhbərlik münasibətlərində problemlər olur. Rəhbərliklə münasibətləri düzgün qurmaq üçün müəllim nə etməlidir ?
İlk öncə hər ikisi öz vəzifəsini bilməlidir. Müəllim qəbul etməlidir ki , qanun çərçivəsində direktora tabedir , direktor isə müəllim və şagirdlərə ailəsi kimi yanaşmalıdır.Ailə başçısı kimi onları idarə etməli “ müəllimlərə övladı , şagirdlərə isə nəvəsi “ gözü ilə baxmalıdır. Bu zaman hər şey daha mükəmməl olar .Hər ikisi hüquqlarını bilməli , lazım gələndə bir- birilərinə güzəştə getməyi bacarmalıdır.
Yaşadığınız və fəaliyyət göstərdiyiniz yerdə valideyinlərin və təhsilalanların məktəbə münasibəti necədir? Çətinliklər və problemlər olurmu ? Necə həll edirsiz ?
Hal –hazırda sinif rəhbəriyəm , həm valideyinlərdən , həm də şagirdlərimdən çox razıyam. Onlarla daima əlaqədəyəm , əl -ələ verib övladlarımızın düzgün tərbiyəsi üçün , şəxsiyyət kimi formalaşması üçün çalışırıq.Bu yolda valideyinlər mənə , mən də onlara dəstəyəm. Ataların gözəl məsəli var “ El bir olsa dağ oynadar yerindən “
“Rubin.az”